Ekspeditorių ir vežėjų forumas
  1. 1. Vartotojo (įmonės) registravimas ir autorizavimas
  2. 2. Įmonės ir vartotojo duomenų valdymas
  3. 3. Pagrindinės tinklalapio funkcijos
  4. 4. Krovinių bei transporto pasiūlymų paieška ir talpinimas (pateikimas)
  5. 5. Mano pasiūlymai
  6. 6. Pranešimai
  7. 7. SMS žinutės
  8. 8. Siena
  9. 9. Katalogas
  10. 10. Susijusios įmonės
  11. 11. Nepatikimi vairuotojai
  12. 12. Neapmokėtos sąskaitos
  13. 13. Techninė pagalba
  14. 14. Naujienlaiškiai

1. Vartotojo (įmonės) registravimas ir autorizavimas

1.1. Kaip užregistruoti ir autorizuoti įmonę?

Jei norite tinklalapyje užregistruoti savo įmonę, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite ir spauskite mygtuką „Registruotis“. Užpildykite registracijos formą. Laukai, pažymėti „žvaigždute“, yra privalomi.

Irašykite vartotojo duomenys ir spauskite „Tęsti“ Jei Jūsų įmonė tinklalapyje jau yra užregistruota, tai jums užpildžius lauką „Įmonės kodas“, sistema automatiškai suras Jūsų įmonę ir priskirs jai įvestą įmonės kodą.

Baigus registravimasi, į Jūsų registracijos metu nurodytą telefono numerį bus išsiųsta trumpoji žinutė su autorizavimo duomenimis. Jeigu žinutės negausite per 15 minučių, prašome susisiekti su tinklalapio administratoriumi.

Jei naujas vartotojas registruodamasis nurodė Jūsų įmonę, tai visi anksčiau užsiregistravę įmonės vartotojai gaus sisteminį pranešimą apie tai, kad įmonė užregistravo naują vartotoją. Jei naujas vartotojas Jūsų įmonėje nedirba, spauskite mygtuką „Nedirba“. Vartotojo prieiga bus užblokuota.

1.2. Kaip atkurti slaptažodį?

Jei norite atkurti slaptažodį, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite ir spauskite mygtuką „Įeiti į sistemą“. Tada spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“, esančią po mygtuku „Įeiti“. Atsidariusiame lange įrašykite el.pašto adresą arba telefono numerį, kuriuos nurodėte registruodamiesi. Slaptažodis Jums bus išsiųstas el.laišku arba SMS žinute. Jeigu el.laiško negausite per 15 minučių, prašome susisiekti su tinklalapio administratoriumi.

1.3. Kaip užregistruoti naują vartotoją?

Jei norite užregistruoti naują tinklalapio vartotoją, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite ir spauskite mygtuką „Registruotis“. Tada užpildykite registracijos formą. Laukai, pažymėti „žvaigždute“, yra privalomi. Jei Jūsų įmonė tinklalapyje jau yra užregistruota, tai jums užpildžius lauką „Įmonės kodas“, sistema automatiškai suras Jūsų įmonę ir priskirs jai naują vartotoją. Jums tereiks įrašyti vartotojo duomenis.


2. Įmonės ir vartotojo duomenų valdymas

2.1. Kaip pakeisti vartotojo slaptažodį?

Jei norite pakeisti vartotojo slaptažodį, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite savo vardą ir jį paspauskite. „Vartotojo duomenyse“ įrašykite pakeitimus ir spauskite „Išsaugoti“.

2.2. Kaip redaguoti įmonės ir vartotojo duomenis?

Jei norite redaguoti vartotojo ir/arba jo įmonės duomenis, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite savo vardą ir jį paspauskite. Atitinkamuose skirtukuose – „Vartotojo duomenyse“ arba „Įmonės duomenyse“ – įrašykite pakeitimus ir spauskite „Išsaugoti“.

Jei norite pakeisti:
- įmonės pavadinimą,
- PVM kodą,
- vartotojo vardą ir pavardę
prašome susisiekti su tinklalapio administratoriumi.

2.3. Kaip įkelti įmonės dokumentus?

Jei norite įkelti įmonės dokumentus, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite ir paspauskite savo vardą. Eikite į „Įmonės duomenis“ ir spauskite mygtuką „Įkelti dokumentą“. Atsidariusiame lange užpildykite visus reikalingus laukus. Paspaudę „Prisegti failą“, pasirinkite norimus įkelti dokumentus. Maksimalus failo svoris – 3 Mb. Po to, kai „prisegsite failus“, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

2.4. Kur galima rasti mano įmonės sąskaitas?

Jei norite surasti Jūsų įmonės sąskaitas, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe paspauskite savo vardą, toliau rinkitės„Finansus“. Čia galite peržiūrėti Jūsų sąskaitų archyvą bei matyti paskutinę gautą sąskaitą. Jei norite apmokėti sąskaitą, suraskite ir spauskite mygtuką „Apmokėti“. Atsidariusiame lange pasirinkite apmokėjimo būdą ir dar kartą spauskite „Apmokėti“.

2.5. Kur yra SMS žinučių siuntimo, mokamų skelbimų, prioritetinių skelbimų, skambučių, „Creditreform“ ataskaitų statistika?

Jei norite peržiūrėti „SMS“, „Mokamų skelbimų“, „Prioritetinių skelbimų“, „Skambučių“, „Creditreform ataskaitų“ statistiką, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite ir paspauskite savo vardą, toliau rinkitės „Finansus“.

2.6. Kur yra įmonės reitingas ir partnerių atsiliepimai apie įmonę?

Jei norite sužinoti savo įmonės reitingą ir partnerių atsiliepimus, viršutiniame kairiajame tinklalapio kampe suraskite ir spauskite „Katalogą“. Įveskite savo įmonė pavadinimą arba įmonės kodą. Paspaudę įmonės pavadinimą, išskleisite ir pamatysite Jus dominančią įmonės informaciją.

2.7. Kaip tapti klientu, mokančiu už tinklalapio paslaugas?

Jei norite tapti klientu, mokančiu už tinklalapio paslaugas, spauskite nuorodą „Tapti mokamu klientu”, rinkitės „Apmokėjimo būdą” ir spauskite „Siųsti”.

Apmokėkite išrašytą sąskaitą už tinklalapio paslaugas jums patogiu būdu. Gavus Jūsų apmokėjimą, Jums bus suteikta galimybė naudotis mokamomis tinklalapio paslaugomis.


3. Pagrindinės tinklalapio funkcijos

3.1. Bendroji krovinių ir transporto lentelė.

Bendrojoje krovinių ir transporto lentelėje matote visas šalis, kuriose šiuo metu yra aktualių krovinių ir transporto pasiūlymų. Šalys, kuriose šiuo metu aktualių pasiūlymų nėra, paslėptos lentelės apačioje, skyriuje „Daugiau šalių“.

Jei norite pamatyti, kokiuose konkrečios šalies regionuose yra krovinių/transporto pasiūlymai, spauskite tos šalies pavadinimą.

Jei norite ieškoti krovinio arba transporto pagal regionus, uždėkite „varneles“ ties dominančiais Jus regionais, pasirinkite kryptis „IŠ“ ir/arba „Į“, ir priklausomai nuo to, ko ieškote – krovinio ar transporto – spauskite „Rasti krovinį“ arba „Rasti transportą“.

Lentelėje yra filtras, kurio pagalba galite nustatyti, kokias šalis joje rodyti, ir kokių nerodyti. Jei norite išfiltruoti šalis, viršutiniame kairiajame tinklalapio kampe suraskite ir spauskite mygtuką „Lentelės filtras“. Atsidariusiame lange nuimkite „varneles“ nuo tų šalių, kurių nenorite matyti bendrojoje krovinių ir transporto lentelėje, ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

3.2. Greitojo krovinių ir transporto pasiūlymų talpinimo langas.

Greitojo krovinių ir transporto pasiūlymų talpinimo langas skirtas tam, kad Jūs – nepildydami formos kiekvienam pasiūlymui atskirai – galėtumėte duomenų bazėje greitai patalpinti vieną ar iš karto kelis krovinių ir/arba transporto pasiūlymus. Jei norite savo pasiūlymus talpinti tokiu būdu, lauke „Informacija apie krovinį arba transportą“, pateikite trumpą Jūsų pasiūlymo aprašymą.

Pavyzdys:
Krovinys Maskva-Ryga, 20 t, 82 m3, rytdienai
Krovinys D10 – LV10 20 t, 82 m3, penktadieniui
Permė-Ryga, krovinys paruoštas, 24 t, reikalingas tentas 92 m3
Ieškau tento iš Sankt-Peterburgo į Taliną, krovinys 15 tonų, pilna mašina
Turiu laisvą transportą iš Rygos į S15, tentas 80 m3
Turiu tentą 120 m³ iš Estijos į Vilnių

Jei sistema Jūsų pasiūlymo neatpažino, prašome patikrinti, ar:
- Jūs tikrai nurodėte, ką siūlote – krovinį ar transportą;
- Jūs teisingai parašėte miestų pavadinimus.

Jei sistema Jūsų pasiūlymą atpažino, galite iš karto jį redaguoti arba pašalinti – spauskite atitinkamai „Redaguoti“ arba „Pašalinti“. Jei norite savo pasiūlymą pateikti, spauskite „Pateikti“.

3.3. Forumas

Trumpoji forumo versija matoma kiekviename tinklalapio puslapyje. Jei norite patekti į pagrindinę forumo versiją, spauskite „Visos temos“ arba „Pereiti į forumą“.

Jei norite sukurti forume naują temą, spauskite „Sukurti temą“. Jei norite komentuoti pasirinktą temą, spauskite „Atsakyti“.

Jei norite išsaugoti Jums įdomiausias ir svarbiausias forumo temas, pridėkite jas prie „Išrinktųjų“, spausdami atitinkamą mygtuką.



3.4. Čatas

Čatas matomas kiekviename tinklalapio puslapyje. Jei norite su kitais vartotojais bendrauti per Čatą, savo pranešimus rašykite lauke <>b„Jūsų pranešimas“. Parašę pranešimą, spauskite „←“.

Jei norite peržiūrėti Čato pranešimų archyvą, spauskite „Paskutinė“, „Šiandien“, „3 dienos“. Pranešimų, esančių archyve, paieškai spauskite „Paiešką“ ir įrašykite paieškos frazę.

3.5. Eilės pasienyje

Šioje lentelėje matoma aktuali informacija apie eiles pasienio kontrolės punktuose.

Jei turite naujesnės informacijos apie eiles pasienyje, Jūs galite ją patalpinti šiame skyriuje. Spauskite nuorodą „Pilna informacija“, pasirinkite pasienio kontrolės punktą ir paspauskite jo pavadinimą. Atsidariusiame lange įrašykite pakeitimus ir spauskite „Išsaugoti“.

3.6. Valiutų konverteris

Tai yra įrankis, padėsiantis Jums greitai konvertuoti valiutas. Konverteryje pateikiamas Lietuvos Banko nustatytas oficialus dienos valiutų kursas.

Jei norite nustatyti Jums reikalingas valiutas pagal nutylėjimą, spauskite „pliuso“ formos mygtuką, atsidariusiame lange palikite „varneles“ ties tomis valiutomis, kurios Jums reikalingos, ir nuimkite nuo tų, kurių Jums nereikia.


4. Krovinių bei transporto pasiūlymų paieška ir talpinimas (pateikimas)

4.1. Laisvo krovinio ir/arba transporto paieška.

Norėdami pradėti krovinių ir transporto pasiūlymų paiešką, viršutiniame tinklapio menu suraskite skyrius „Kroviniai“ arba „Transportas“, bendroje lentelėje, esančioje pagrindiniame tinklapio puslapyje, paspauskite pasiūlymų skaičių jus dominančioje šalyje arba pasirinkite keletą šalių/regionų.

Jums tinkantys krovinių ir transporto pasiūlymai rodomi atitinkamuose skirtukuose. Jūsų sukurti skirtukai bus išsaugoti net ir tuo atveju, jeigu jūs pereisite į kitą tinklapio skyrių arba atsijungsite nuo sistemos. Kurdami naujus skirtukus, jūs galėsite vienu metu ieškoti pasiūlymų keliomis skirtingomis kryptimis. Norėdami sukurti naują skirtuką, paspauskite paskutinį sukurtąjį.

Kai nustatysite visus paieškos parametrus, spauskite mygtuką „Rasti“. Jei duomenų bazėje yra pasiūlymų, atitinkančių paieškos kriterijus, sistema parodys juos lentelės pavidalu. Jei pasiūlymų nerasta, naudodamiesi filtrais (spindulys, svoris/tūris, kėbulo tipas ir t.t.), pabandykite išplėsti paieškos kriterijus.

Virš paieškos lentelės atsiras naujas skirtukas, atitinkantis jūsų nurodytus paieškos kriterijus.

Norėdami pervardyti skirtuką, pasirinkite tą skirtuką, kurį norite pervardyti, ir paspauskite jį dar kartą. Įrašykite skirtuko pavadinimą ir paspauskite „Enter“.

Norėdami pakeisti paieškos sąlygas, paspauskite „pieštuko“ ženklelį, suredaguokite reikalingus parametrus ir paspauskite „Rasti“.

Norėdami peržiūrėti surastus pasiūlymus žemėlapyje, paspauskite „žemėlapio“ ženkliuką.

Naujų pasiūlymų skaičius yra rodomas skirtuke. Jei jūs susikursite daug paieškos skirtukų, tai atsiradus naujiems pasiūlymams, skirtuko rėmelis išsiskirs oranžine spalva.

Jei jūs busite puslapio viršuje, visi nauji pasiūlymai pateks į skirtuką automatiškai ir bus matomi žalios spalvos fone.

Jei jūs būsite lentelės viduryje, tai informacija apie naujus pasiūlymus, atsiradusius pasirinktame skirtuke, bus matoma iššokančiame lange. Norėdami peržiūrėti naujus pasiūlymus, iššokančiame lange paspauskite nuorodą „Rodyti“.

Jei atsiradus naujam pasiūlymui, jūs norite gauti garsinį signalą, atitinkamame skirtuke paspauskite „garso“ ženkliuką.

Jūs galite kuriam laikui sustabdyti skirtuko informacijos sekimą – šiuo atveju aktualių pasiūlymų paieška bus įmanoma, tačiau informacijos apie naujus pasiūlymus jūs nematysite. Norėdami sustabdyti skirtuko duomenų atnaujinimą, paspauskite ženkliuką „Pauzė“. Jūs bet kuriuo metu vėl galite atkurti skirtuko informacijos stebėjimą.

Jei paieška pagal kažkokius kriterijus jus nebėra aktuali, jūs galite pašalinti skirtuką.

"Varnelė" pagal šalį. Jei "varnelė" neuždėta, tai sistema pateiks visus pasiūlymus, esančius nurodytu spinduliu, nepriklausomai nuo šalies. Jei norite išeliminuoti pasiūlymus, tinkančius pagal spindulį, bet esančius kitose šalyse, uždėkite " varnelę" ties pakrovimo/iškrovimo punktu.

Pavyzdžiui, jeigu nurodytas pakrovimo punktas yra S10 Stockholm, Sweden, spindulys 400 km, o "varnelė pagal šalį" neuždėta, tai sistema atrinks visus pasiūlymus, kuriuose pakrovimo punktas patenka į 400 km spindulį nuo Stokholmo, įskaitant krovinius iš Suomijos, Estijos ir kitų šalių. Jei norite peržiūrėti pasiūlymus tik iš Švedijos, uždėkite "varnelę".

Jei norite taupyti laiką, skirtą paieškai, naudokitės paieškos šablonais – tam pirmos paieškos metu uždėkite „varnelę“ ties „Išsaugoti kaip šabloną“, sukurkite šablono pavadinimą ir spauskite „Rasti“. Šablonų galite susikurti tiek, kiek Jums reikia. Jei norite juos naudoti kitose paieškose, spauskite „Įkelti šabloną“ ir iš esamo sąrašo rinkitės Jums reikalingą.

Skyriuje „Jūs ieškojote“ matomos paskutinės paieškos sąlygos. Jei norite naudotis paieškų istorijos filtru, spauskite „rodyklę“, esant reikalui, pakeiskite paieškos sąlygas ir spauskite „Rasti“.

Tiek nauji pasiūlymai, atitinkantys Jūsų paieškos kriterijus, tiek patys naujausi, patalpinti duomenų bazėje, matomi skyriuje „Naujausi“.

Pasiūlymų archyvas. Jei duomenų bazėje nėra veikiančių pasiūlymų jus dominančia kryptimi, jūs galite peržiūrėti, kokios įmonės siūlė krovinius ar transportą tomis kryptimis anksčiau. Tam, kad galėtumėte peržiūrėti įmonių sąrašą ir pasiūlymų skaičių archyve, ties atitinkamu pakrovimo ar iškrovimo punktu spauskite ikonėlę „Archyvas“.



4.2. Mažasis filtras

„Mažasis filtras“ – tai įrankis, padėsiantis Jums greitai pakoreguoti nustatytus paieškos parametrus. Jūs galite keisti paieškos spindulį, transporto priemonės kėbulo tipą, krovinio tūrį, svorį, kiekį.

„Spindulys“ – tai apibrėžta kilometrais geografinė sritis, kurioje sistema nuo Jūsų nurodyto pakrovimo/iškrovimo punkto ieškos Jus dominančių krovinių ir/arba transporto pasiūlymų.

„Koridorius“ atkartoja nustatyto maršruto profilį, sistema apibrėžtame „koridoriuje“ ieško pakeleivingų krovinių/transporto pasiūlymų. „Koridoriaus“ ribas (plotį) galite keisti „Mažojo filtro“ pagalba. Jei pakeleivingi pasiūlymai Jūsų nedomina, „koridoriaus“ ribų/pločio laukelyje įrašykite nulį.

4.3. Veiksmai krovinių /transporto pasiūlymų valdymui.

Krovinių ir/arba transporto pasiūlymų paiešką Jūs galite valdyti „Pastabų ir veiksmų“ pagalba. Išskleiskite šį lauką ir naudokite:
- „nerodyti man“ – jei norite, kad pažymėtieji pasiūlymai nebebūtų Jums rodomi krovinių/transporto lentelėje.
- „toks pasiūlymas neegzistuoja“ – jei norite pažymėti neegzistuojantį krovinio/transporto pasiūlymą po to, kai susisiekėte su jį pateikusia įmone ir paaiškėjo, kad jos pateikta informacija neatitinka realybės. Pasiūlymai, gavę 2 tokias žymas iš skirtingų vartotojų ar įmonių, bus automatiškai pašalinti iš duomenų bazės. Įmonių, pateikusių neatitinkančius tikrovės pasiūlymus arba laiku nepašalinusių nebegaliojančių pasiūlymų iš duomenų bazės, reitingas bus sumažintas.
- „pasirinktas pasiūlymas“ – jei norite pasirinkti ir stebėti Jus dominančius pasiūlymus. - „priminti po N minučių“ – jei norite, kad sistema po nustatyto laiko Jums primintų apie tam tikrą veiksmą, susijusį su pasiūlymu (pvz, turite perskambinti krovinio užsakovui po 10 minučių). Praėjus nurodytam laikui, sistema atsiųs Jums priminimą.
- „asmeninė pastaba“ – jei norite ties pasirinktu pasiūlymu įrašyti Jums svarbų komentarą. Šis komentaras bus matomas tik Jums.
- „pasiūlyti kainą“ – jei norite pasiūlyti savo pervežimo kainą. Pasirinkite valiutą, įrašykite savo siūlomą kainą ir spauskite „Išsaugoti“.

- „peržiūrėtieji“ – jei norite pažymėti tuos pasiūlymus, kuriuos jau peržiūrėjote, spauskite „akies“ formos ikonėlę.

4.4. Krovinių ir transporto paieška žemėlapyje.

Ieškoti krovinių ir/arba transporto galima ir žemėlapyje.

Jei norite pasirinkti pakrovimo punktą, „pelyte“ pažymėkite punktą žemėlapyje, atsidariusiame lange dešiniuoju „pelytės“ klavišu spauskite „Pakrovimo punktą“.

Pasirinkus pakrovimo punktą, žemėlapyje bus matomi pasiūlymai, esantys pasirinktame pakrovimo punkte (mažasis apskritimas) ir artimiausiuose regionuose, esančiuose tam tikru atstumu/spinduliu nuo pasikrovimo punkto ( didysis apskritimas). Apskritimų spindulius galite keisti „Mažojo filtro“ pagalba.

Jei norite pasirinkti iškrovimo punktą, „pelyte“ pažymėkit punktą žemėlapyje, atsidariusiame lange dešiniuoju „pelytės“ klavišu spauskite „Iškrovimo punktą“.

Pasirinkus iškrovimo punktą, žemėlapyje bus matomi pakrovimo/iškrovimo punktai, pakrovimo/iškrovimo spinduliai, maršruto koridorius ir rastų pasiūlymų skaičius. Jei norite peržiūrėti pasiūlymo informaciją, „pelyte“ atsistokite ant skaičiaus, esančio apskritime.

„Koridorius“ atkartoja nustatyto maršruto profilį, sistema apibrėžtame „koridoriuje“ ieško pakeleivingų krovinių/transporto pasiūlymų. „Koridoriaus“ ribas (plotį) galite keisti „Mažojo filtro“ pagalba. Jei pakeleivingi pasiūlymai Jūsų nedomina, „koridoriaus“ ribų/pločio laukelyje įrašykite nulį.

Jei norite peržiūrėti krovinių/transporto pasiūlymus tam tikrame pakrovimo/iškrovimo punkte, „pelyte“ atsistokite ant dvispalvio rombo, esančio ties pasirinktu punktu.

Jei norite pakeisti nustatytą maršrutą, paslinkite „pelytę“ prie jau esamo maršruto linijos, spustelėkite atsiradusį žalios spalvos tašką ir perkelkite/tempkite jį į reikiamą vietą.



4.5. Atstumų skaičiuoklė

Jei norite apskaičiuoti kelionės maršrutą, pervežimo sąnaudas ir pervežimo kainą, paspauskite mygtuką „Apskaičiuoti atstumą“. Kalkuliatoriaus lange įveskite pradinį ir galutinį maršruto punktą, jei norite pridėti papildomą maršruto punktą – spauskite „Per“. Jeigu papildomo maršruto punkto („Per“) neįrašysite, sistema Jums pasiūlys optimaliausią ir trumpiausią maršrutą.

4.6. Krovinio pasiūlymo talpinimas.

Jei norite pasiūlyti krovinį, pagrindinio meniu viršutiniame kairiajame kampe suraskite ir paspauskite mygtuką „Pateikti naują krovinį“.

Įvesti pakrovimo/iškrovimo punktą galima dviem būdais. „Automatiniame“ režime į lauką „į“ arba „iš“ rašykite miesto arba regiono pavadinimą. Parašius 2-ą raidę, sistema parinks ir pasiūlys esantį duomenų bazėje miestų/regionų sąrašą. Pavadinimus galite rašyti lotyniškais arba slaviškais rašmenimis.
Pavyzdžiui: Москва, Maskwa, Moscow, Moskva, Moskwa.

Jei negalite rasti reikalingo jums regiono/miesto, perjunkite talpinimo režimą į „rankinį“, pasirinkite pakrovimo/iškrovimo šalį, tada regionų ir miestų sąraše ( jei miestų sąrašas yra) pasirinkite labiausiai tinkantį jums regioną/miestą.

Jei miestų sąraše neradote Jums reikalingo miesto pavadinimo, rinkitės didesnį arčiausiai esantį miestą arba regioną, kuriame yra Jums reikalingas miestas, o tikslų miesto pavadinimą parašykite laukelyje „Indeksas“.

Jei norite, kad šitas miestas/regionas būtų įtrauktas į duomenų bazės sąrašą, prašome susisiekti su tinklalapio administratoriumi.

Jei žinote, kad pakrovimas/iškrovimas vyks keliose vietose, Jūs galite pridėti tas papildomas vietas, spausdami „pliuso“ ženklą. Įsidėmėkite – duomenų bazėje paieška vykdoma pagal pirmą (pagrindinę) pakrovimo/iškrovimo vietą.

Pavyzdžiui:
IŠ: Maskva
Papildoma pakrovimo vieta: Liubercy
Į: Varšuva
Papildoma iškrovimo vieta: Lodzė

Duomenų bazėje bus patalpintas krovinys iš Maskvos į Varšuvą. Papildomi pakrovimo ir iškrovimo punktai – Liubercy ir Lodzė – bus matomi Jūsų pasiūlymo informacijoje, bet nebus matomi paieškoje.

„Pakrovimo data“. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad tinklalapyje talpinami tik aktualūs krovinių/transporto pasiūlymai, todėl Jūs galite nurodyti tik konkrečią pakrovimo datą su daugiausia 2-jų dienų nuokrypiu (neskaitant išeiginių).

Jei suklydote nurodydami pakrovimo datą, kalendoriaus viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite „kryžiuką“.

„Krovinio rūšis“. Jei nerandate tinkamos krovinio rūšies, rinkitės „Kita“ arba „Neutralus ant palečių“, ir papildomoje informacijoje apie krovinį nurodykite krovinio rūšį.

Jei norite informaciją apie Jums tinkančius krovinius gauti el.paštu arba SMS žinute, atitinkamuose laukeliuose uždėkite „varneles“.

Jei norite pasiūlymą naudoti vėliau, susikurkite jo šabloną. „Varnele“ pažymėkite „Išsaugoti kaip šabloną“ ir įrašykite šablono pavadinimą.

Baikite pasiūlymo talpinimą spausdami „Pridėti“. Jūsų pasiūlymas bus patalpintas tinklalapyje.



4.7. Transporto pasiūlymo talpinimas

Jei norite pasiūlyti transportą, pagrindinio meniu viršutiniame kairiajame kampe suraskite ir paspauskite mygtuką „Pateikti naują transportą“.

Įvesti pakrovimo/iškrovimo punktą galima dviem būdais. „Automatiniame“ režime į lauką „į“ arba „iš“ rašykite miesto arba regiono pavadinimą. Parašius 2-ą raidę, sistema parinks ir pasiūlys esantį duomenų bazėje miestų/regionų sąrašą. Pavadinimus galite rašyti lotyniškais arba slaviškais rašmenimis.
Pavyzdžiui: Москва, Maskwa, Moscow, Moskva, Moskwa.

Jei negalite rasti reikalingo jums regiono/miesto, perjunkite talpinimo režimą į „rankinį“, pasirinkite pakrovimo/iškrovimo šalį, tada regionų ir miestų sąraše ( jei miestų sąrašas yra) pasirinkite labiausiai tinkantį jums regioną/miestą.

Jei norite, kad šitas miestas/regionas būtų įtrauktas į duomenų bazės sąrašą, prašome susisiekti su tinklalapio administratoriumi.

Jei norite patalpinti iš karto kelis transporto pasiūlymus, spauskite „pliusą“. Jums pasirinkus 2 punktus „IŠ“ ir 3 punktus „Į“, sistemoje bus patalpinti 6 atskirti transporto pasiūlymai.

Pavyzdžiui:
IŠ: Vilnius, Maskva
Į: Varšuva, Talinas, Ryga

Duomenų bazėje atsiras 6 savarankiški transporto pasiūlymai: Vilnius - Varšuva, Vilnius - Talinas, Vilnius - Ryga, Maskva - Varšuva, Maskva - Talinas, Maskva - Ryga.

„Pakrovimo data“. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad tinklalapyje talpinami tik aktualūs krovinių/transporto pasiūlymai, todėl Jūs galite nurodyti tik konkrečią pakrovimo datą su daugiausia 2-jų dienų nuokrypiu (neskaitant išeiginių).

Jei suklydote nurodydami pakrovimo datą, kalendoriaus viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite „kryžiuką“.

Pasirinkite Jūsų transporto priemonės kėbulo tipą.

Jei norite informaciją apie Jums tinkantį krovinį gauti el.paštu arba SMS žinute, atitinkamuose laukeliuose uždėkite „varneles“.

Jei norite pasiūlymą naudoti vėliau, susikurkite jo šabloną. „Varnele“ pažymėkite „Išsaugoti kaip šabloną“ ir įrašykite šablono pavadinimą.

Baikite pasiūlymo talpinimą spausdami „Pridėti“. Jūsų pasiūlymas bus patalpintas tinklalapyje.



4.8. Aš pateikiau transporto pasiūlymą iš S10 Stokholm, Sweden ( +1000 km) -> Moscow reg. Russia (+5000 km). Kodėl aš gaunu krovinių sutapimus iš Lietuvos į Estiją?

Jei norite gauti sutapimus tik iš nurodytų pakrovimo/iškrovimo šalių, uždėkite "varnelę pagal šalį". Jei " varnelė" nebuvo uždėta, tai sutapimai parenkami nurodytu spinduliu - pakrovimo punktas 1000 km spinduliu nuo Stokholmo, iškrovimo punktas - 5000 km nuo Maskvos.

4.9. Mano mašina yra D01 Dresden, Germany, bet aš esu pasiruošęs paimti krovinius iš gretimų regionų - PL68, PL66, PL59, CZ40, CZ47 ir pan. Kaip galiu iš karto rasti dominančius mane krovinių pasiūlymus?

Jei norite rasti dominančius jus pasiūlymus, kurie yra tam tikru spinduliu nuo Dresdeno, pasirinkite pakrovimo punktą D01 Dresden, Germany, ir nurodykite spindulį 150 km. Jei norite peržiūrėti pasiūlymus tik kaimyniniuose Vokietijos regionuose, uždėkite "varnelę pagal šalį".


5. Mano pasiūlymai

5.1. Kuriuose tinklalapio skyriuose galiu tvarkyti savo pasiūlymus?

Savo pasiūlymus Jūs galite tvarkyti skyriuje „Mano pasiūlymai”, esančiame žemiau pagrindinio tinklalapio meniu. Taip pat Jūsų aktualių pasiūlymų sąrašas matomas krovinių ir transporto skelbimų skyriuose, dešinėje pusėje nuo krovinių/transporto pasiūlymų formų.



5.2. Kaip keisti pasiūlymo informaciją?

Jei norite keisti pasiūlymo informaciją, spauskite „Redaguoti”, įrašykite norimus pakeitimus ir spauskite „Išsaugoti”.

5.3. Kaip sustabdyti pasiūlymo pateikimą?

Jei norite tam tikram laikui sustabdyti pasiūlymo pateikimą, spauskite „Pauzę”. Sustabdyti pasiūlymai išlieka duomenų bazėje, tačiau nėra rodomi kitiems tinklalapio vartotojams.

Jei norite atnaujinti pasiūlymo pateikimą, spauskite „Play”.

5.4. Kaip pašalinti pasiūlymą?

Jei norite pasiūlymą pašalinti, spauskite „Pašalinti“.

5.5. Kur ieškoti sutapimų mano pasiūlymams?

Jums patalpinus savo krovinio/transporto pasiūlymą, sistema automatiškai pradeda ieškoti jam sutapimų.

Jei duomenų bazėje atsiranda naujas pasiūlymas, atitinkantis Jūsų pasiūlymo kriterijus, skaičiai, esantys prie „Mano pasiūlymų”, tampa oranžinės spalvos.

Jei norite peržiūrėti sutapimus, spauskite „Mano pasiūlymai”. Sutapimų skaičius matomas dešinėje pasiūlymo pusėje. Oranžinės spalvos skaičius žymi naujus sutapimus, juodos spalvos – visus esamus sutapimus. Jei norite peržiūrėti sutapimų sąrašą, spauskite “rodyklę”.

5.6. Ar gali kiti įmonės vadybininkai, man nesant darbo vietoje, įvesti arba pašalinti mano pasiūlymus?

Jūs galite pasirinkti įmonės vadybininkus, kurie galės įvesti arba pašalinti Jūsų pasiūlymus tuo metu, kai Jūs pats negalėsite to padaryti.

Jei norite pasirinkti vadybininkus, kurie galėtų valdyti Jūsų pasiūlymus, viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe suraskite savo vardą ir jį paspauskite. Pasirinkite „Vadybininkus“. Uždėkite „varneles“ ties vadybininkų, kuriems suteikiate teisę valdyti pasiūlymus, vardais.


6. Pranešimai

6.1. Kas yra „Pranešimai“?

Tai yra galimybė tinklalapio vartotojams siųsti vienas kitam pranešimus messenger‘io pagalba. Visi Jūsų pranešimai ir dialogai matomi „Pranešimuose“, esančiuose po pagrindiniu tinklalapio.

Į „Pranešimus“ taip pat ateina sisteminė informacija: - pranešimai apie Jūsų nebeegzistuojančius pasiūlymus,
- vartotojų prašymai pridėti juos prie „Draugų“,
- prašymai prijungti prie Jūsų įmonės naujus vadybininkus,
- priminimai, susiję su Jūsų pasiūlymais,
- pranešimai apie neapmokėtas sąskaitas ir su jomis susijusius veiksmus.

Jei norite kitam vartotojui išsiųsti pranešimą, paspauskite ikonėlę 39.2, parašykite pranešimo tekstą ir paspauskite „rodyklę“.


7. SMS žinutės

7.1. Kaip išsiųsti SMS žinutę?

Jei norite kitiems vartotojams siųsti SMS žinutes, laukelyje „Gavėjų telefonai“ įrašykite vieną ar kelis telefono numerius, laukelyje „Jūsų pranešimas“ įrašykite žinutės tekstą ir paspauskite „rodyklę“.

Jei norite į savo telefonų knygelę įrašyti kolegų, partnerių, vairuotojų ir kt.telefonus, spauskite ikonėlę 40.1, įrašykite kontaktinius duomenis ir spauskite „Išsaugoti“.

SMS žinučių archyve rodomos visos žinutės, kurias siuntėte dienos, savaitės ar mėnesio laikotarpiu. „Paskutinėse SMS“ matomos 10 vėliausiai siųstų SMS žinučių. Jei norite dar kartą išsiųsti SMS žinutę tam pačiam abonentui, spauskite jo telefono numerį.


8. Siena

8.1. Kas yra „Siena“?

„Siena“ – tai patogus įrankis bendrauti su tais tinklalapio vartotojais, kuriuos Jūs pridėjote prie „Draugų“. Funkcija „Pridėti prie draugų“ yra analogiška panašioms funkcijoms, naudojamoms socialiniuose tinkluose. Tinklalapyje ja patogu naudotis tada, kai norite sekti tų įmonių aktualius pasiūlymus, kuriomis pasitikite, ir su kuriomis Jus sieja geri dalykiniai ryšiai.

„Partneriai“ – tai tos įmonės, kuriose dirba Jūsų „Draugai“.

8.2. Kaip pridėti vadybininką prie „Draugų“?

Jei norite pridėti vadybininką prie „Draugų“, paspauskite įmonės pavadinimą, pasirinkite skirtuką „Vadybininkai“, suraskite to vadybininko, kurį norite pridėti prie „Draugų“, kontaktus ir spauskite „Pridėti“.

Šis vadybininkas pranešimo forma gaus Jūsų kvietimą tapti „Draugais“. Analogiškus kitų vartotojų kvietimus rasite savo „Pranešimuose“. Jūsų partnerių sąrašas yra matomas tik Jums.

8.3. Kaip pašalinti vadybininką iš „Draugų“?

Jei norite pašalinti vadybininką iš „Draugų“, „Partnerių“ sąraše raskite įmonę, kurioje dirba vadybininkas, ir ties jo kontaktais paspauskite „kryžiuką“. Vadybininkas iš Jūsų „Draugų“ sąrašo bus pašalintas.

8.4. Kokie pranešimai rodomi ant „Sienos“?

Ant sienos automatiškai rodomi:
- Jūsų krovinių ir transporto pasiūlymai,
- Jūsų „Draugų“ krovinių ir transporto pasiūlymai,
- pranešimai, kuriuos ant savo „sienų“ parašė Jūsų „Draugai“,
- pranešimai, kuriuos ant savo „sienos“ parašėte Jūs.

Įrašai ant Jūsų „sienos“ matomi tik Jūsų „Draugams“.

8.5. Kaip ant „sienos“ parašyti pranešimą?

Jei norite ant „sienos“ parašyti pranešimą, spauskite mygtuką „Pranešimas ant sienos“.

Tuo atveju, jeigu sistemta Jūsų pranešimą atpažins kaip krovinio/transporto pasiūlymą, po 15 minučių pranešimas bus patalpintas bendroje duomenų bazėje.

Jei Jūsų pranešimas ant „sienos“ yra krovinio/transporto pasiūlymas, ir Jūs norite jį patalptinti duomenų bazėje, spauskite „Skelbti pasiūlymą“. Jūs galite nurodyti laiką, po kurio Jūsų krovinio/transporto pasiūlymas turi būti paskelbtas duomenų bazėje. Tam tikslui paspauskite laikmatį ir nustatykite Jums reikalingą laiką. Jei savo pasiūlymo duomenų bazėje skelbti nenorite, nuimkite „varnelę“ nuo laikmačio.

Jei norite pasiūlymą ant „sienos“ pakeisti arba pašalinti, spauskite „Redaguoti“ arba „Pašalinti“.

Jei pranešimą ant „sienos“ norite pakomentuoti, spauskite „Komentuoti“.

8.6. Ar galiu nustatyti, kokius ir kieno pranešimus noriu gauti?

Jei norite pasirinkti pranešimų tipus, kuriuos Jums siunčia Jūsų „Draugai“, pasinaudokite „Sienos“ nustatymais. Paspauskite vartotojo vardą ir„varnelėmis“ pažymėkite pranešimų tipus.


9. Katalogas

9.1. Kaip „Kataloge“ surasti įmonę?

Jei norite surasti Jus dominančią įmonę, naudokitės „Katalogu“, esančiu pagrindinio tinklalapio meniu viršuje. Įveskite Jums žinomus įmonės/jos vadybininko duomenis ir spauskite „Rasti“.

9.2. Kas yra įmonės reitingas?

„Įmonės reitingas“ – tai įmonės patikimumo ir mokumo įvertinimas. Įvertinimas skiriamas remiantis informacija, susijusia taip pat su mokesčių partneriams terminų laikymusi, su apmokėjimu už tinklalapio paslaugas, įmonės darbo stažu, darbo stažu mūsų biržoje, dalyvavimu Cargo.Garant sistemoje, įmonės dokumentų pateikimu, sudarytais tinklalapyje sandoriais, atsiliepimais.

9.3. Kur ieškoti įmonės reitingo?

Jei norite pamatyti įmonės reitingą, atidarykite informaciją apie įmonę, paspaudę ant įmonės pavadinimo (kataloge, krovinių/transporto paieškos puslapiuose ir t.t.).

Jei norite susipažinti su reitingo struktūra, spauskite „Reitingo diagramą“.

9.4. Kaip parašyti atsiliepimą apie darbo su įmone patirtį?

Jei norite parašyti savo atsiliepimą apie darbo su įmone patirtį, spauskite įmonės pavadinimą ir rinkitės skirtuką „Atsiliepimai“.

Toliau rinkitės atsiliepimo tipą ir spauskite nuorodą „Pridėti atsiliepimą“. Atsidariusiame lange parašykite savo atsiliepimą, esant reikalui – įkelkite failus, patvirtinančius Jūsų atsiliepimą, ir spauskite „Išsaugoti“.

9.5. Kaip ištrinti atsiliepimą iš įmonės reitingo?

Jei norite ištrinti Jūsų parašytą apie įmonę atsiliepimą, suraskite įmonės pavadinimą ( pvz., „Kataloge“), rinkitės skirtuką „Atsiliepimai“, suraskite savo parašytą atsiliepimą ir spauskite „Trinti pranešimą“.


10. Susijusios įmonės

10.1. Kas yra „Susijusios įmonės“?

„Susijusi įmonė“ - tai juridinis arba fizinis asmuo, kuris tiesiogiai arba netiesiogiai, per vieną ar kelis tarpininkus kontroliuoja įmonę arba pats yra jos kontroliuojamas, arba yra bendrai kontroliuojamas kartu su įmone.

Vartotojas, susipažinęs su informacija apie „Susijusias įmones“, gali objektyviau įvertinti galimas grėsmes ir kitas bendradarbiavimo su viena ar kita įmone galimybes bei teisingai pasirinkti.

„Susijusiomis įmonėmis“ laikomos tos įmonės, kurių atveju sutampa:
- faktiniai darbuotojų, vadovybės ir savininkų duomenys,
- kontaktiniai įmonės ir/arba jos vadovų bei savininkų duomenys ir adresai,
- įmonių prisijungimo prie tinklalapio duomenys.

10.2. Kaip įtraukti įmonę į „Susijusių įmonių“ sąrašą?

Jei norite įtraukti įmonę į „Susijusių įmonių“ sąrašą, eikite į „Katalogą“, suraskite įmonės pavadinimą, jį paspauskite, tada rinkitės skirtuką „Susijusios įmonės“ ir spauskite „Pridėti įmonę“.

Jeigu „Susijusių įmonių“ sąraše Jūsų ieškomos įmonės nėra, spauskite „Ne tinklalapio klientas“, įrašykite įmonės duomenis ir spauskite „Pridėti“.


11. Nepatikimi vairuotojai

11.1. Kas yra „Nepatikimų vairuotojų sąrašas“?

„Nepatikimų vairuotojų sąrašas“- tai sąrašas, kuriame Jūs galite patalpinti informaciją apie vairuotojus, kurie dėl kažkokių priežasčių yra pripažinti kaip nesugebantys tinkamai ir atsakingai vykdyti savo pareigas.

11.2. Kaip įtraukti į sąrašą nepatikimą vairuotoją?

Jei norite nesąžiningą vairuotoją įtraukti į sąrašą, naudokitės „Katalogu“. „Kataloge“ rinkitės „Vairuotojus“. Iki įtraukiant vairuotoją į sąrašą, įsitikinkite, kad informacijos apie jį sąraše dar nėra – tam tikslui paieškos lange įrašykite vairuotojo vardą arba pavardę ir spauskite „Rasti“.

Jei Jus dominančio vairuotojo sąraše nėra, spauskite nuorodą „Pridėti informaciją“. Jei informacija apie Jus dominantį vairuotoją sąraše yra, spauskite „Pridėti komentarą“.

Atsidariusiame lange užpildykite visus laukus, parašykite savo komentarą. Jūs taip pat galite įkelti Jūsų atsiliepimą patvirtinančius dokumentus. Susipažinkite su informacijos skelbimo „juodajame sąraše“ taisyklėmis ( uždėkite „varnelę“) ir spauskite „Išsaugoti“.


12. Neapmokėtos sąskaitos

12.1. Kas yra „Neapmokėta sąskaita“?

„Neapmokėta sąskaita“ – tai Jūsų informacija apie įmonę, kuri Jums nesumokėjo už suteiktas paslaugas. Informaciją apie neapmokėtą sąskaitą gali pateikti tik mokantys už tinklalapio paslaugas klientai. Įmonei, kurios atžvilgiu pranešta apie „neapmokėtą sąskaitą“, skiriami neigiami reitingo taškai.

12.2. Kaip pateikti „Neapmokėtą sąskaitą“?

Jei norite pranešti apie įmonės įsiskolinimą, raskite įmonę ( pvz., „Kataloge“) ir spauskite „Pateikti neapmokėtą sąskaitą“.

Atsidariusiame lange įrašykite informaciją apie „neapmokėtą sąskaitą“. Laukai, pažymėti „žvaigždute“, yra privalomi. Įrašę informaciją ir įkėlę ją patvirtinančius dokumentus, spauskite „Išsaugoti“.

12.3. Kur galima pamatyti mano įmonei pateiktas „neapmokėtas sąskaitas“?

Jei norite pamatyti einamąsias „neapmokėtas sąskaitas“, pateiktas Jūsų įmonei, taip pat jei norite pateikti informaciją apie sąskaitos apmokėjimą arba pateikti protestą, pagrindiniame tinklalapio meniu spauskite nuorodą „Neapmokėtos sąskaitos“.

12.4. Kaip pranešti apie „Neapmokėtos sąskaitos“ apmokėjimą?

Jei norite pranešti, kad „neapmokėtą sąskaitą“ apmokėjote, spauskite nuorodą „Neapmokėtos sąskaitos“, tada prie tos sąskaitos, kurią ketinate apmokėti, spauskite „Apmokėti“. Užpildykite apmokėjimą patvirtinančią informaciją. Laukai, pažymėti „žvaigždute“, yra privalomi.Užpildę apmokėjimo informaciją, spauskite „Išsaugoti“.

12.5. Kaip užginčyti pateiktą man „Neapmokėtą sąskaitą“?

Tuo atveju, jei Jūs nesutinkate su pateikta „Neapmokėta sąskaita“, Jūs galite ją užginčyti. Jei norite užginčyti „Neapmokėtą sąskaitą“, spauskite nuorodą „Neapmokėta sąskaita“, tada spauskite „Užginčyti“. Atsidariusiame lange užpildykite informacijos laukus ir spauskite „Išsaugoti“. Jūsų protestą gaus ir svarstys administratorius.

12.6. Kokios sankcijos taikomos už nepagrįstą „Neapmokėtos sąskaitos“ užginčijimą?

Jei nepagrįsti „neapmokėtų sąskaitų“ užginčijimo atvejai kartosis, ši funkcija Jums bus išjungta.

12.7. Kur galiu rasti savo pateiktas pretenzijas?

Jei norite peržiūrėti tas pretenzijas, kurias pateikėte Jūs, paspauskite savo vardą viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe ir rinkitės „Mano pretenzijas“.

12.8. Kaip redaguoti savo pateiktas pretenzijas?

Jei norite redaguoti tas pretenzijas, kurias pateikėte Jūs, paspauskite savo vardą viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe, rinkitės „Mano pretenzijas“, tada spauskite „Redaguoti“.

12.9. Kaip patvirtinti „neapmokėtos sąskaitos“ apmokėjimą, kai įmonė-skolininkė sąskaitą apmoka?

Jei norite patvirinti, kad įmonė-skolininkė apmokėjo Jūsų pateiktą „neapmokėtą sąskaitą“, paspauskite savo vardą viršutiniame dešiniajame tinklalapio kampe ir rinkitės „Mano pretenzijas“. Tada spauskite „Apmokėti“, įrašykite informaciją apie sąskaitos apmokėjimą ir spauskite „Išsaugoti“.

12.10. Kaip pateikti paraišką skolos išieškojimui?

Pateikti paraišką dėl „Skolos išieškojimo“ Jūs galite tuo pačiu metu, kai pateikiate informaciją apie „neapmokėtą sąskaitą“. Skolos išieškojimo paslauga teikiama mokantiems už tinklalapio paslaugas klientams.

12.11. Kaip veikia „Neapmokėtos sąskaitos“?

Po to, kai tam tikrai įmonei-skolininkei yra pateikta pretenzija dėl neapmokėtos sąskaitos, ji privalo 5 dienų laikotarpiu arba apmokėti sąskaitą, arba užginčyti pretenziją. Jeigu 5 dienų laikotarpiu įmonė-skolininkė į pateiktą pretenziją niekaip nesureagavo, šiai įmonei skiriami neigiami reitingo taškai – 0.1% nuo skolos sumos vertės. Kas 10 dienų neigiami reitingo taškai didinami 33%.

Po to, kai įmonė padengia skolą, jos reitinge lieka 10% surinktų neigiamų taškų. Praėjus 6 mėnesiams, neigiami reitingo taškai mažinami 2 kartus, praėjus 12 mėnesių neigiami reitingo taškai panaikinami.

Tarkim, įmonei pateikta 2000 eurų vertės pretenzija. Jei po 5 dienų nėra apmokama nei sąskaita, nei pateikiama pagrįsta pretenzija, tai šiai įmonei-skolininkei bus pridėti 2 neigiami reitingo taškai. Po 10 dienų įmonė turės jau 2.33 neigiamus reitingo taškus. Po to, kai įmonė sąskaitą apmokės, jos reitinge liks 0.23 neigiamo taško, po 6 mėnesių – 0.12 neigiamo taško, po 12 mėnesių – 0 neigiamų taškų.


13. Techninė pagalba

13.1. Ką daryti tuo atveju, jeigu jungiantis prie tinklalapio, gaunu pranešimą „IP adreso, su kuriuo Jūs prisijungėte, nėra tų IP adresų sąraše, su kuriais gali jungtis Jūsų įmonė“?

Jei naudojatės mobiliuoju Internetu, kreipkitės į savo Interneto tiekėją ir prašykite suteikti Jums statinį IP adresą.

Statinis IP adresas – tai nuolatinis/nekintamas adresas, kuris suteikiamas ir priskiriamas abonentui. Kai Jums bus suteiktas statinis IP adresas, el.paštu info@cargo.lt atsiųskite sutartį su nurodytu statiniu IP adresu.

13.2. Kaip išvalyti laikinąją atmintį Interneto naršyklėje Internet Explorer?

Spauskite Ctrl + Shift + Delete – atsidariusiame nustatymų lange rinkitės Temporary Internet files ir spauskite Delete.

13.3. Kaip išvalyti laikinąją atmintį Interneto naršyklėje Google Chrome?

Spauskite Ctrl + Shift + Delete – atsidariusiame nustatymų lange rinkitės The beginning of the time ir pažymėkite Empty the cache. Spauskite mygtuką Clear browsing data.

13.4. Kaip išvalyti laikinąją atmintį Interneto naršyklėje Mozilla Firefox?

Spauskite Ctrl + Shift + Delete – atsidariusiame nustatymų lange rinkitės Everything. Jeigu nustatymų nesimato, spauskite Details, rinkitės Cache ir Clear Now.

13.5. Kaip išvalyti laikinąją atmintį Interneto naršyklėje Opera?

Viršutiniame kairiajame kampe spauskite raidę „O“, eikite į Settings -> Delete Private Data. Jeigu viršutiniame kairiajame kampe raidės „O“ nėra arba nustatymai matomi iš karto spauskite Tools -> Delete Private Data. Atsidariusiame lange rinkitės Delete entire cache ir spauskite Delete.


14. Naujienlaiškiai

14.1. Kaip atsisakyti naujienlaiškių?

Tam, kad atsisakytumėte naujienlaiškių, įveskite savo el.pašto adresą ir paspauskite „Atsisakyti“.

El. paštas išregistruotas.

Jeigu dirbant tinklalapyje Jums kilo problemų, prašome kreiptis į tinklalapio administratorių.

+3